Domy Sokolnice: Bydlení snů - Realitní projekt roku 2019

7. 6. 2020
Jan Herman

Projekt Domy Sokolnice vzniká na konci ulice Zámecká v Sokolnicích. Jedná se samostatně stojící rodinné domy. Po stránce koncepční i technické jsou domy navrhnuty jako nadstandardní, včetně krásné zahrady a kvalitního vybavení. V rámci tohoto projektu vznikne 7 samostatně stojících rodinných domů, které se mohou pochlubit svým specifickým pojetím pro náročnější klientelu, krásnou zařízenou zahradou a skvělou lokalitou, která byla cíleně volena jako klidná, ale dostupná do centra Brna.

 

DETAILY A STRATEGIE PROJEKTU

Díky dispozicím působí prostorně a vzdušně (obývací pokoj má 65m2), ale zastavěná plocha je zároveň zredukována tak, aby se minimalizovali nároky na úklid a údržbu. Pocity dostatečného prostoru a propojení s přírodou umocňují zvýšené stropy (2,75 m) a velké prosklené stěny směřující do klidu zahrady. Ty navrhla prestižní zahradní architektonická kancelář Partero především s důrazem na zachování soukromí obyvatel. Domy jsou koncipovány tak, aby působily přirozeným venkovským dojmem a byly jednoduché na údržbu.

Strategicky se jedná o projekt zacílený na bonitnější klientelu a k tomu je také třeba přistupovat jak z hlediska obchodu, tak z hlediska cílení marketingu. V rámci strategie bylo také stanoveno, že bude primárně zrealizován dům, který bude fungovat jako vzorový, což pomůže jak obchodní, tak marketingové stránce projektu.

 

DODÁVANÉ SLUŽBY

  • Vstupní analýza projektu a jeho tržní pozice
  • Tvorba obchodní strategie včetně přímého prodeje (vzorový dům)
  • Tvorba marketingové strategie
  • Zajištění financování pro koncové klienty

 

OBCHODNÍ STRATEGIE

V rámci obchodní strategie projektu byly po dohodě s developerem a investorem nastaveny dílčí kroky, které povedou k efektivnímu zobchodován projektu. Vzhledem k vyšší ceně domů a zaměření celého projektu na bonitnější klientelu bylo třeba vybrat zkušený obchodní tým a veškeré procesy kooperovat s realizací vzorového domu.

  • Časový harmonogram realizace vzorového domu a další přípravné korky k prohlídkám
  • Stanovení kompetencí a lidských zdrojů projektu
  • Stanovení obchodního týmu se zkušenostmi s bonitněšjí klientelou
  • Support obchodního týmu – zpracování agendy
  • Účast v soutěži realitní projekt roku 2019 v jihomoravském kraji

 

MARKETING

Marketingová strategie měla plnit několik cílů. Prvním je získat poptávající klienty. Druhým krokem je přivést poptávajícího klienta do vzorového domu. Třetí je s klientem uzavřít rezervační smlouvu a posledním je budovat značku s ohledem na etapizaci projektu.

Vzhledem k tomu, že se podařilo získat cenu architektů v jihomoravském kraji v soutěží Realitní projekt roku 2019, byla tato skutečnost použita k dalším mediálním aktivitám a sama o sobě zvedla podvědomí o projektu.

  • Vytvoření značky (brand, web)
  • Online (Facebook, Instagram) a offline aktivity
  • Online medializace formou videorozhovorů
  • Realitní servery, ostatní PR v lokalitě
  • Vizualizace, virtuální prohlídky, videoprohlídky

 

FINANCOVÁNÍ, POPTÁVKY

Kvalitně zaznamenané kontakty jsou pro správné fungování marketingových aktivit klíčové.  90% prodejů v developerských projektech je financováno hypotečním úvěrem.

Proces:

  • Zdroj poptávky
  • Support obchodního týmu
  • Obchodní tým
  • Klient

Financování v rámci eDO finance je efektivní, kvalitní a zrychluje obchodní proces realizace projektu.

Více o celém projektu naleznete zde.