Byty Klíčanka: Váš klíč ke šťastnému životu

12. 7. 2020
nosovsky

Projekt bytových domů v Klíčanech kombinuje perfektní dostupnost za možnostmi hlavního města s klidným životem v obci. Dle názvu obce byl zvolen strategický název celého projektu – Byty Klíčanka.  Vystavěné byty z projektu byly skvělou příležitostí, jak využít výhod rušného velkoměsta, ale také klidu a pohody menší obce, po čemž je na realitním trhu velká poptávka. 

 

DETAILY A STRATEGIE PROJEKTU

Celkem bylo postaveno 102 bytů ve 12 domech o dispozicích 2+kk a 3+kko velikosti 52 – 97 m2. V ceně každého bytu je zahrnuta kuchyňská linka s vestavěnými spotřebiči (sklokeramická deska + trouba + myčka + digestoř). Ke komfortu obyvatel přispěje také moderní a efektivní způsob podlahového vytápění. Interiér uzpůsobíme individuálním přáním a představám kupujících. Každý byt má svůj sklep a balkón, přízemní byty také předzahrádku. Pro rodiny s dětmi v komplexu vybudujeme dětské hřiště. 

Na počátku bylo klíčové skloubit etapizaci projektu s marketingovými a obchodními aktivitami celého týmu. Projekt je nyní ve fázi doprodeje posledních 3 bytů a již nyní si můžeme říci, že celý proces obchodu i marketingu byl velmi úspěšný ke spokojenosti všech.

 

DODÁVANÉ SLUŽBY

  • Tvorba obchodní strategie včetně přímého prodeje
  • Tvorba marketingové strategie
  • Zajištění financování pro koncové klienty

 

OBCHODNÍ STRATEGIE

Projekt by nastaven jako komfortní obytný komplex s moderními designovými prvky, který je skvělou možností pro všechny, kteří shánějí moderní bydlení a chtějí zkombinovat klidné bydlení na vesnici s živelností a možnostmi Prahy.

  • Časový harmonogram realizace projektu (I. etapa 90 byt, II. Etapa 12 bytů)
  • Stanovení kompetencí a lidských zdrojů projektu
  • Stanovení obchodního týmu se zkušenostmi s větším projektem tohoto typu
  • Support obchodního týmu – zpracování agendy

 

MARKETING

Marketingová strategie měla plnit několik cílů. Prvním je získat poptávající klienty. Druhým krokem je přivést poptávajícího klienta do vzorového domu. Třetí je s klientem uzavřít rezervační smlouvu a posledním je budovat značku s ohledem na etapizaci projektu.

  • Budování značky (brand, web)
  • Online (Facebook, Instagram) a offline aktivity
  • Realitní servery, ostatní PR v lokalitě
  • Vizualizace, virtuální prohlídky, videoprohlídky
  • Promo postupné výstavby a etapizace projektu

 

FINANCOVÁNÍ, POPTÁVKY

Kvalitně zaznamenané kontakty jsou pro správné fungování marketingových aktivit klíčové.  90% prodejů v developerských projektech je financováno hypotečním úvěrem.

Proces:

  • Zdroj poptávky
  • Support obchodního týmu
  • Obchodní tým
  • Klient

Financování v rámci eDO finance je efektivní, kvalitní a zrychluje obchodní proces realizace projektu.

Více o celém projektu naleznete zde.